יום שבת, 18 ביולי 2015

קולורפופ - מבחן הזמן.

Colourpop.

האם קיים אדם המשוטט בבלוגספירה וביוטיובספירה שלא שמע עליהם?
חברת אינדי קטנה, שהולכת ומתפתחת בצעדי ענק.
זוהי חברה שהביאה לשוק פורמולות חדשניות, במחירים זעומים, וזהו חברים - המתכון להצלחה.
את ההזמנה הראשונה שלי מקולורפופ הוצאתי לאחר חיפוש סווצ'ים אינסופי, צפייה בסרטונים כמעט זהים של כל בלוגרית אמריקאית שזכתה לקבל את המוצרים שלהם לסקירה. כשהוצאתי את ההזמנה, לחברה היו צלליות, סמקים, וליפי סטיקס (שפתונים בצורת עפרון). לאחר מכן התווספו לחברה גם הילייטרים - הידועים לשמצה כ "שימרים" בארצינו, ברונזרים, ועכשיו גם שפתונים נוזליים המתקבעים למראה מאט. בזמנו, בחרתי להתמקד בצלליות, שכן, הפורמולה שלהם תוארה כמשהו שלא היה לי באוסף. חיפשתי צבעים ניטרליים, שאוכל למרוח על העפעף בטפיחות אצבע קלות, שישלימו לי מראה עלק מושקע, ב5 דקות עבודה. מוצרים כאלה מחממים לעצלנית כמוני את הלב.
כולם יודעים שההזמנות הכי טובות יוצאות בלילה, וכך קרה. הזמנתי 8 גוונים מרהיבים, וכעבור שבועיים, הזמנתי גוונים נוספים והילייטר. את ההזמנה מהאתר ביצעתי באמצעות חברת השילוח BUY2USA, כי כמו כל דבר טוב שנמכר בעולם, קולורפופ לא שולחים ישירות לארץ.

למדריך המלא לשימוש בחברות שילוח לחצו כאן!

עברו חודשיים מאז ההזמנה, והספקתי להתנסות ולהתרשם מהצלליות כראוי, ולהלן הרשמים.
המשלוחים של קולורפופ מגיעים בצורה מקסימה, ארוזים למופת, עם גלויה אישית נחמדה כתובה בכתב יד, שלגמרי מוסיפה לחוויה.









הטקסטורה של הצלליות היא ספוגית ורטובה, והפורמולה נשארת שעות רבות על העפעף לאחר ההנחה. חייבת לציין, שאני תמיד מניחה פריימר שמקבע את הצלליות, ומוסיף לעמידות.
מצאתי שעל מנת להוציא מהצללית את מירב הפיגמנט, רצוי להניחה עם האצבעות.
מחירה של כל צללית עומד על 5 דולרים בודדים.

 כך הן נראו כשרק עשו עלייה ונחתו אצלי בבית:





שנעבור לסווצ'ים?
חייבת לציין, שכולן קיבלו המון אהבה, כפי שניתן לראות בתמונות.


birthday girl.
כשמה כן היא - ילדת יום הולדת. זוהי צללית במהדורה מוגבלת שקולורפופ הוציאו לרגל חגיגות השנה שלהם וחילקו חינם עם כל הזמנה. היא האהובה עליי מבין כולן. זהובה שימרית שרואים מהחלל. הזוהר שלה מקפיץ כל לוק, ואני מקווה מאוד שהיא תחזור כקבועה.




 Lala.
היא חובה בכל אוסף בעיניי. ניטרלית אך דומיננטית, זהובה אך ורדרדה, נותנת אור כשמונחת במרכז העין, או על כל העפעף, ופשוט חובה לכל חובבת הניוטרל.




Truth.
הצללית הכי משעממת, ומנגד - הכי שימושית. בגימור סאטן עם זהר שבקושי מורגש, יכולה לשמש כבסיס, או כשטיפת צבע עדינה על כל העפעף.





I <3 THIS.
צללית מיוחדת עם שם מיוחד. שטיפת גליטר עם תת גוון קריר, הבסיס שלה הוא זהוב (שמים לב שאני אוהבת?) עם גליטרים זהובים וכסופים, שמקנים לה מראה מיוחד ואחר.





Game face.
זוהי צללית בצבע זהב נחשתי אמיתי, והסווצ' הגרוע שלי לא עושה עמה חסד כלל וכלל. היא זוהרת, דומיננטית ותחמיא במיוחד לעיניים כחולות.




Sequin.
כן.. עוד צללית זהובה חומה ניטרלית על סקאלת הברונזיות. אני מכורה לגוונים הכה פשוטים להנחה הללו! הבעיה שלי עם סקווין, היא הגליטר הכסוף שמשום מה יורד בטשטוש, אבל לא לגמרי. ראו הוזהרתם.





Shark attack.
אחת הצלליות היותר מיוחדות בקבוצת הגוונים הניטרלים שברשותי. היא ורודה, עם דואוכרום כתום שלא עובר בתמונות לצערי. מאין גרסה מעודנת לאורגזם של נארס, רק בצללית. מזכירה גם את אקספנסיב פינק של מאק. כמובן שהסווצ' שלי לא עושה עמה חסד. היא נפלאה על כל העפעף, ויכולה לשמש גם כסומק.





Drift.
דריפט היא אחת הצלליות החמאתיות ביותר שרכשתי מהחברה. הן כולן מאוד רכות, אבל היא ממש יוצאת דופן. הגימור שלה סאטני, והגוון בורדו - בורגונדי חם. תהיה נפלאה בחורף, בשילוב עם מראה מעושן, וסתם ככה כשטיפת צבע על העפעף.





Ibiza.
גוון מטריף! צללית בגוון תכלת כמעט נאוני, מזכיר קצת את גוון הבריכה.
יש בה מיקרו שימר שרק עושה עמה חסד. נפלאה כזריקת צבע לשדרוג מראה ניטרלי, או על כל העפעף, עד הגבה, לקבלת מראה יועצת היופי הקלאסי (;





Snap dragon.
אוי כמה שאני אוהבת אותה! ובאמת שלא ציפיתי. הזמנתי אותה כי רציתי משהו מיוחד ונועז, בציפייה להביט בה בעצב ולא להעז להשתמש בה לעולם. בפועל, היא משמשת אותי המון. היא מעולה כאיליינר, נהדרת בקו המים התחתון, ואפילו כזריקת צבע על כל העפעף. מיוחדת וקיצית, בגימור מאט.

זהו לוק פשוט ומהיר שיצרתי איתה :








Hustle.
צללית בגוון סגול - חום. היא האכזבה הכי גדולה שלי עד עכשיו. הגימור שלה מאט, היא יבשה יחסית לשאר, קשה מאוד לטשטש אותה, והיא לא מתמזגת יפה עם אבקות. אחרי כמה שעות הצבע שלה נבלע ונהפך לבוצי וכתמי. לא אהבתי.





Doe - a - deer.
היא דומה מאוד בגוון לHustle, אך להבדיל ממנה, היא נהדרת. מעולה למראה מעושן, תיחום העין וטשטוש בקפל. היא אמנם קרה יותר מHustle, אך מקבלת באהבה כל גוון שמצרפים אליה. ממליצה בחום!





Bandit.
בנדיט היא צללית חומה-אדומה עם תת גוון חם. הגוון שלה כמעט זהה לקוקו בר של מייקאפ גיק, רק על סטרואידים. הצללית הניטרלית המושלמת! רכה וחמאתית, קלה לטשטוש ופשוט נפלאה כמעושן חם עדין.





Effect.
אפקט היא צללית ירוקה כחולה עם תת גוון קר. היא מאוד מדגישה את עיניי הכחולות בתור איליינר, ונפלאה במראה מעושן.






Smoke N wistles.
הכוכב של הפוסט. ההילייטר הכי מדהים שקיים אצלי בארנסל. הוא מקבל אהבה יום יומית, והתגובות שאני מקבלת כשאני איתו שוות ה ר ב ה יותר משמונת הדולרים ששילמתי עליו. הוא בגוון שמפניה קריר שיתאים  בצורה יוצאת דופן לבהירות. קל נורא לעבוד איתו. אני מניחה אותו עם מברשת דואופייבר או עם האצבעות, והגימור תמיד מושלם. מוצר חובה!


את הבייביז שלי אני מאחסנת בתוך מגירות אקריליות שעושות להם כבוד על השידה.
את המגירות קניתי מאיביי ממוכר שכבר לא סוחר בהן, אך אצרף קישור למוכר אחר עם מוצר זהה.






לסיכום:
הצלליות של קולורפופ תפסו מקום של כבוד באוסף שלי, ולא סתם. הגוונים המטריפים, הפורמולה הייחודית והמחיר הזעום, הם אלה שמשאירים את הבייביז על השידה שלי.
ממליצה לכולם להתנסות במגוון מוצרי החברה הנהדרת, למרות הצורך בחברת שילוח.
המוצרים לחלוטין שווים את זה.
אז זהו, עד כאן להיום. זה היה ארוך, אני יודעת. כל הכבוד לכל מי שנשאר לקרוא עד כאן.

קסן :)


12 תגובות:

  1. הקנאה..הקנאה...כואב לי. הדמעות שלי מלוחות מדיי וזה שורף בפצעים

    השבמחק
  2. מהמם :) תתחדשי! הכל נראה מקסים ושימושי

    השבמחק
  3. איזה מעולה את עם הסווצ׳ים! אני חייבת להודות שדגדג לי כמה וכמה פעמים להוציא הזמנה מקולורפופ, אבל תמיד ״נתקעתי״ בגלל הכמות האדירה של הגוונים שם! לא ידעתי מה לבחור אז פשוט זנחתי את זה... נראה לי שאתגבר על זה בקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מכירה את התחושה. במיוחד עכשיו כשהם הוציאו המון מוצרים חדשים, אני לגמרי לא עומדת בקצב!
      אבל שירי, NO MATTER WHAT, הילייטר - חובה!

      מחק
  4. חולה על קולור פופ, חברה מדהימה!

    השבמחק
  5. יאמי יאמי ושוב פעם, יאמי!!

    השבמחק
  6. כמה עלה לך השילוח?

    השבמחק
  7. טוב נו, הצלחת לשכנע אותי והוספתי עוד כמה צלליות לוויש ליסט :-)
    פוסט מהמם כמו תמיד!

    השבמחק